Hüseyin BULAMA

Profil Uzmanlık Alanları Unvan

1992 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden mezun olmuştur.   
22 yıl Alüminyum ve Yassı Alüminyum sektöründe faaliyet gösteren Assan Alüminyum San.ve Tic. A.Ş./ Kibar Holding’ te; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol Sistemleri, Hazine ve Nakit Akış Yönetimi, Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol Sistemleri, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi (Hyperion), Risk Yönetimi gibi süreç ve

sistemlerin kurulmasına liderlik etti. Bu süreçlerin Euro Pro, KibarPro, Axapta gibi ERP ler ile entegrasyon projelerinde yönlendirme komitesinde yer aldı ve ilgili süreçleri fiilen yönetirken, Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. Finans, Muhasebe, Finansal Planlama&Raporlama süreçlerinin Yalın Organizasyon ve Entegrasyonunu sağladı, Ulusal ve Uluslararası Yatırım, Finans (IFC, DEG, Natixis v.b.), Faktoring ve Sigorta (Coface, Hermes, Atradius v.b.) kuruluşları ile Yapılandırılmış Borçlanma ve Finansal Risk süreç yönetiminde yer aldı. Şirket Bölünme ve Birleşme çalışmalarına, Dünyanın en büyük Alüminyum Firması ALCOA ile PWC aracılığında yapılan Due-Diligence süreç ekibinde aktif rol aldı.
JIPM tarafından verilen TPM ödülü çalışmalarında, KALDER tarafından verilen Ulusal Kalite Başarı ödülü çalışmalarında ve Re-Organizasyon çalışmalarında İnsan Kaynakları Komitesinde yer alarak ilgili değişimlerde aktif rol aldı.
Sonraki 5 yıl Dumankaya Holding şirketlerinin kurumsal gelişim süreçlerini yönetti. Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol , Hazine ve Nakit Akış , Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi, Risk Yönetimi süreçlerini yönetti. Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. Axapta Finans, Maliyet, Satış, Hazine modüllerinin tekrar kurulmasını sağladı. Üretim, Bakım, Stok, Kalite Modüllerinin tekrar kurulması projelerinde yönlendirme komitesinde yer alarak liderlik etti. İnsan Kaynakları Yönetimi, Performans Yönetimi Projesi, IT de ERP Projeleri, Dijital Medya Yönetimi, CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) fonksiyonları yerine getirildi. Holding bünyesinde Direktör, Genel Müdür, Grup Başkanı, İcra Kurulu Üyesi ve Yönetim Kurulu Üyesi pozisyonlarında görev aldı.

Son 4 yılda Kurucu ortak olarak Sigorta Sektörüne girdi. İş geliştirme, Pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi fonksiyonları yerine getirdi.

Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.

  • Yalın finansal organizasyon ve süreçler
  • Yalın Yönetim konusunda inşaat sektöründe yönetim danışmanlığı
  • Aktivite Bazlı Maliyet ve Karlılık Yönetimi
  • Alacak Riski Yönetimi
  • Finansal Risk Yönetimi
  • Finansal Süreçler ile ERP Entegrasyonları
  • Finansal Planlama, Analiz ve Raporlama (VUK, IFRS)
  • Nakit Akış Yönetimi
  • Bütçeleme ve Bütçeleme Teknikleri
  • Operasyonel Mükemmellik
  • Bilanço Okuma ve Analiz
  • İç Kontrol Sistemleri
  • Ar-GE Merkezi Muhasebe uygulamaları
  • Balanced Score Card Uygulamaları
  • KPI Raporlama ve Süreçleri
  • Six Sigma Maliyet Uzmanlığı
  • Mavi ve Beyaz yaka işe alma, geliştirme ve yönetim tecrübesi,

  • ERP süreç koordinatörlüğü

Kıdemli Danışman

Eğitim

Kartal Anadolu Teknik Lisesi

Marmara Üniversitesi

İşletme

Teknik Yeterlilik Sertifikası-SEGEM

Doğum Tarihi -Yeri / Aile

1969 / Sakarya

Evli & 3 Çocuk

YUKARI