Tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak, katma değeri yüksek çözümler..|Uçtan uca öğrenme deneyimi..|Özelleştirilebilir eğitim programları..

Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi

Sürdürülebilirlik için Müşteri Bağlılığı

Müşteri ilişkilerinde karlılıktan daha çok, ilişki yönetimi ile farklılaşma sağlamak giderek bir yönetim modeli haline dönüşüyor”

Günümüz dünyasının yoğun rekabet ortamında kuruluşlar arasında en önemli fark yaratan konular; 

Mevcut müşteriyi kaybetmemek, müşteri deneyimini en iyi şekilde değerlendirmek ve bunun için müşteri iletişimini en iyi şekilde yönetmek 

Yeni müşteriler bulmak ve sadakat yaratmak 

Tüm süreci müşteriyle sürdürülebilir, verimli bir ilişkiye dönüştürmek gibi yaklaşımlardır.

Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi Amacı

Günümüzün yoğunlaşan rekabet koşulları, kuruluş ve müşterileri arasında kurulan olumlu ilişkileri üstünlük sağlayıcı önemli bir faktör olarak ortaya çıkarmaktadır.

Sağlıklı ve uzun dönemli müşteri ilişkileri kuruluşların tek önemli rekabet aracı olabilecektir. 

Teknolojik gelişmeler ve diğer uygulamalar çok kısa süre içerisinde taklit edilebilmekte ve bu durum rekabet üstünlüğünü uzun dönemde koruyamamaktadır.

Kuruluşun, uzun ve zahmetli uğraşları sonucunda oluşturduğu müşteri ilişkilerinin ise taklit edilmesi zor ve maliyetli olabilmektedir. Bu durum gelecekte rekabetin yoğun bir biçimde müşteri ilişkileri üzerinde olacağının bir göstergesi olarak kabul edilebilir. 

Bu eğitimde katılımcılara bu alanda kazanımlar elde etme ortamları sağlanmaktadır.

Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi İçeriği

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi
    • Kuruluşların Amacı Nedir?
    • Müşteri Tanımı ve Çeşitleri
    • Müşteri İlişkileri Yönetimi
    • Müşteri Sadakati Tanımı
    • Her Şikayet Bir Armağandır!
    • Teknoloji Kullanılarak Satış ve Pazarlama
    • Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde Temel İletişim Yaklaşımları
    • CRM Nedir?
  • Müşteri Deneyimi

    • Müşteri Temas Noktalarının Satışa ve Müşteri İlişkileri Yönetimine Etkisi
    • Müşteri Deneyimi Aşamaları ve Marka Yönetimi
  • Müşteri Memnuniyeti
    • Müşteri Memnuniyeti için Yönetim Sistemi (10002)
    • Müşteri Memnuniyeti KYS (10002) kapsamında şikayetleri ele alma çerçevesi
  • Kuruluşa Özel Çalışmalar
    • Her Aşamada Eğitim Konularıyla Kuruluş Uygulamalarının Değerlendirilmesi ve Eylem Planı Çıkarılması

Katılımcılar

Programa, yöneticiler, yönetici adayları, etkin kurumsal risk yönetimi tekniklerini öğrenmeye ihtiyaç duyan kişiler katılabilir.

Eğitim İhtiyaçları

Eğitim salonu, projektör, yazı tahtası ve üzerinde kağıtlar (flipcharts), Renkli kalemler, çeşitli renkte yapışkan bantlar, grup çalışması için pano veya duvar hazırlığı gereklidir.

Kategori: Yönetim Sistemleri Eğitimleri
Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Sınıf Eğitimi Süresi: 2 Gün
Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Online Eğitimi Süresi: Günde 6 Saat olacak şekilde 2 gün planlanmıştır. Eğitim zoom uygulaması üzerinden gerçekleşmektedir.

%10 İndirim Promosyon Kodu ve Güncel Bildirimlerimiz İçin Posta Listemize Abone Olun !

En doğru ve profesyonel çözüm ortağınız olan Grupas Gelişim olarak zamanla yarıştığınızı biliyoruz. Bu nedenle en hızlı kurumsal ve kişisel çözümleri sunuyoruz.

Hızlı İletişim Formu

Grupas Gelişim TPM Akademi hizmetleri hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sizlere daha iyi bir deneyim sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Çerezler ile toplanan kişisel verileriniz belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılmaktadır. Çerezler ve Gizlilik