Toplam Kalite Yönetimi
Toplam Kalite Yönetimi
-
Bir kuruluştaki tüm faaliyetlerin sürekli olarak iyileştirilmesi ve organizasyondaki tüm çalışanların aktif katılımıyla; çalışanlar, tedarikçiler, müşteriler ve toplum memnun edilerek sürekli değer yaratılmasını hedefleyen bir yönetim tarzıdır.
-
Toplam Kalite Yönetimi, büyüklüğü ve sektöründen bağımsız olarak tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir bir yönetim anlayışıdır.
Eğitim Amacı
-
Katılımcılara “Toplam Kalite Yönetimi” anlayışının ögelerini tanıtarak, bir kuruluşta bu yönetim modelinin nasıl uygulanabileceğini göstermek.
-
Eğitimde, Toplam Kalite yaklaşımının ortaya çıkardığı yönetim yaklaşım ve tekniklerinin ele alınması yoluyla hizmet veya üretim kuruluşlarında nasıl katma değer sağlanacağının ele alınması hedeflenmektedir.
-
EFQM Mükemmellik Modeli bilgilendirmesi
-
Toplam Kalite Yönetimi uygulama programı
Eğitim İçeriği
-
Kalitenin Evrimi
-
Değişim İhtiyacı ve Toplam Kalite Yönetiminin Gelişimi
-
Toplam Kalite Yönetiminde Temel Kavramlar
-
Toplam Kalite Yönetimi uygulamalarında karşılaşılan güçlükler,
-
Hizmet Sektöründe Kalite
-
Toplam Kalite Yönetiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler
-
Kalite Çemberleri
-
Problem Çözme Teknikleri
-
İstatistiksel Proses Kontrol
-
Benchmarking
-
Toplam Verimli Bakım
-
5S ile Operasyon Alanlarında Tertip ve Düzenin Sağlanması
-
Kaizen ve Diğer Teknikler
-
Deming’in 14 İlkesi
-
Değişime Direnç
-
Toplam Kalite Yönetimi Uygulama Adımları
-
Yönetim Modelleri ve EFQM
-
TÜSİAD - KalDer Kalite Ödülleri
-
Öz Değerlendirme
Katılım ve Sertifikasyon
-
Hizmet veya üretim şirketlerinde görev yapan ve Toplam Kalite Yönetimi konusunda bilgi sahibi olması istenen her kademeden yönetici ve çalışanlar
-
Eğitime katılanlara Katılım Belgesi verilir
Kategori: | Yönetim Sistemleri Eğitimleri |
Toplam Kalite Yönetimi Sınıf Eğitimi Süresi: | 1 Gün |
Toplam Kalite Yönetimi Online Eğitim Süresi: | Eğitimin süresi günde 6 saat olacak şekilde toplam 1 gün olarak planlanmıştır. |