Mavi Okyanus Stratejisi Eğitimi
Mavi Okyanus Stratejisi Nedir?
Mavi Okyanus stratejisi, yeni pazar alanı açmak ve yeni talep yaratmak için hem farklılaşmayı hem de düşük maliyeti hedefler.
Rekabetsiz pazar alanı yaratmayı ve ele geçirmeyi ve bunun sonucunda rekabeti anlamsız hale getirmeyi amaçlamaktadır.
Pazar sınırlarının ve endüstri yapısının belirli olmadığı ve endüstri oyuncularının eylemleri ve inançlarıyla yeniden yapılandırılabileceği görüşüne dayanmaktadır.
Mavi Okyanus Stratejisi Eğitimi Amacı
Gelecekte başarılı olacak şirketler rakipleriyle aynı alanda mücadele ederek değil, kendilerine rekabetsiz pazar alanları yaratarak ya da keşfederek başarılı olacaktır.
Bunun adı “Mavi Okyanus Stratejisi”dir.
Bu eğitimin amacı; Mavi Okyanus kavramının ve unsurlarının tanımlanması, Strateji Tuvali oluşturulması ve mavi okyanus stratejisi ile başarılı olmuş şirket örneklerine ait vakaların paylaşılmasıdır.
Mavi Okyanus Stratejisi Eğitimi İçeriği
- Acımasız Rekabet Şartları: Kızıl Denizler
- Rekabetsiz Alanlar Stratejisi: Mavi Okyanuslar
- Mavi Okyanus Kızıl Denize Karşı…
- Mavi Okyanusun Unsurları
- ERRC Analizi
- Strateji Tuvali
- Grup Çalışması
Katılımcılar
Üst ve orta düzey yöneticiler, yönetici adayları, girişimciler
Eğitim İhtiyaçları
Eğitim salonu, projektör, yazı tahtası ve üzerinde kağıtlar (flipcharts), renkli kalemler, çeşitli renkte yapışkan bantlar, grup çalışması için pano veya duvar hazırlığı (hazırlanan A4 kağıtlar asılacak), kağıt yapıştırmak için bant, video görüntüsü için ses sistemi, Katılımcıların gönüllü katılımı.
Kategori: | Kurumsal Gelişim Eğitimleri |
Mavi Okyanus Stratejisi Sınıf Eğitimi Süresi: | 1 Gün |
Mavi Okyanus Stratejisi Online Eğitimi Süresi: | Günde 6 Saat olacak şekilde 1 gün planlanmıştır. Eğitim zoom uygulaması üzerinden gerçekleşmektedir. |