Satış ve Pazarlama Stratejileri Eğitimi
Satış ve Pazarlama Stratejileri Eğitimi Amacı
Satış ve pazarlama stratejilerinin tanımlanmasını sağlamaktır.
SWOT analizinden (Güçlü, Zayıf Taraflar, Tehditler ve Fırsatlar) faydalanılarak mevcut durum analizi yapılır.
Hedefin ne olduğu net bir şekilde tanımlanarak hedef pazarlara yönelik aktiviteler belirlenir.
Rekabet analizinin takiben ürün veya hizmetin konumlandırılması yapılır.
Sonuçta hedefe ulaşılması gereken strateji bir bütçe çerçevesi içinde belirlenir.
Sorumlu ekibin KPI (Hedef Performans Göstergeleri) de önemli çıktılardan bir tanesidir.
Katılımcılardan, süreçleri incelerken kendi içinde bulundukları durumu değerlendirip metodolojik olarak iyileştirmesi beklenmektedir.
Satış ve Pazarlama Stratejileri Eğitimi İçeriği
- Mevcut Durum Analizi
- Pazar Araştırması
- Hedef
- Hedef Pazar
- Ürün
- Rekabet Analizi
- Konumlandırma / Benzersiz Satış Teklifi
- Strateji
- Bütçe
- Temel Performans Göstergeleri
Katılımcılar
Pazarlama ve Satış Yöneticileri, Satış Personelleri
Eğitim İhtiyaçları
Eğitim salonu, projektör, yazı tahtası ve üzerinde kağıtlar (flipcharts), renkli kalemler, çeşitli renkte yapışkan bantlar, grup çalışması için pano veya duvar hazırlığı (hazırlanan A4 kağıtlar asılacak), kağıt yapıştırmak için bant, video görüntüsü için ses sistemi, Katılımcıların gönüllü katılımı.
Kategori: | Kurumsal Gelişim Eğitimleri |
Satış ve Pazarlama Stratejileri Sınıf Eğitimi Süresi: | 2 Gün |
Satış ve Pazarlama Stratejileri Online Eğitim Süresi: | Günde 6 Saat olacak şekilde 2 gün planlanmıştır. Eğitim zoom uygulaması üzerinden gerçekleşmektedir. |