Tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak, katma değeri yüksek çözümler..|Uçtan uca öğrenme deneyimi..|Özelleştirilebilir eğitim programları..

Kaizen - Odaklanmış İyileştirme Eğitimi

Kaizen - Odaklanmış İyileştirme Eğitimi

Japonya’nın Rekabetteki Başarısının Anahtarı: Rekabetin itici gücü; fiyat, kalite ve servistir. Kaizen, iyileştirme için sürekli iyileştirmeyi öngörür. ‘Kobetsu Kaizen’, ‘Odaklanmış İyileştirme’ demektir. Kaizen hareketi bir kez başladıktan sonra bu gidişi tersine çevirmek artık mümkün değildir.

Katı rekabet ortamında, ayakta kalabilmek için vizyon ve politikalarımız doğrultusunda işgücümüzün topyekûn seferber edilmesi gerekiyor

Kaizen, tüm kurum ve kuruluş çalışanlarının katılımı sayesinde; kalite, maliyet, teslimat, süre, moral ve sağlık, emniyet, çevre performansının el birliği ile sürekli iyileştirilmesidir

Yönetim ve işletme süreçlerindeki kayıpların ekipler halinde analiz edilmesini ve giderilmesini sağlayan bir iyileştirme metodudur.

Kaizen - Odaklanmış İyileştirme Eğitimi Amacı

Kaizen “kai” ve “zen” kelimelerinin bileşimi olup “kobetsu kaizen”, “odaklanmış iyiye doğru değişim” anlamına gelmektedir. Kuruluşlarda iyileştirmeler çeşitli araçlar ve yönetim tarzlarıyla gerçekleştirilebilmektedir. Yapılan iyileştirme konularının nasıl belirleneceği, kayıp yapısı analizi, takım çalışmaları, sunum teknikleri bu eğitim kapsamında örneklerle anlatılmaktadır.

Kuruluşların insan kaynaklarının;

  • Sürekli gelişim konusunda eğitilmesi
  • İyileştirme yaklaşımı ve Kaizen metodunun enine boyuna öğretilmesi
  • Kurum kültürüne uygun iyileştirme yöntemlerinin belirlenmesi
  • Başkalarının deneyimlerinden faydalanılması amacı için bir araya geliyoruz

Kaizen - Odaklanmış İyileştirme Eğitimi İçeriği

  • Türkiye'de İş Dünyasının Durumu
  • Kaizen Tanımı, Bizim İçin Bir Çözüm Olabilir mi?
  • Kaizen Yaklaşımının Açıklanması
  • Analitik Düşünme
  • Problem Çözme Teknikleri
  • Karar Verme Teknikleri
  • Hata Ağacı Analizi
  • Gözlem Yapma, Veri Toplama ve Ölçüm
  • 5N-1K Metodu
  • Neden-Neden Analizi
  • A3 Düşünme/Raporlama, Problem Çözme
  • Kaizen Teian Sistemi- BÖS
  • Türkiye'de Uygulanan Kaizen Türleri
  • Önce Sonra Kaizen Metodu
  • Odaklanmış Kaizen Metodu
  • Politikaların Açılımı – Kaizen İlişkisi
  • Grup Çalışması

Katılımcılar

Üst ve orta kademe yöneticiler, yönetici adayları, mühendisler, teknik personeller

Eğitim İhtiyaçları

Eğitim Salonu, Projektör, Yazı tahtası ve üzerinde kağıtlar (flipcharts), Renkli Kalemler, Çeşitli Renkte yapışkan bantlar, Grup Çalışması için Pano veya duvar hazırlığı (Hazırlanan A4 Kağıtlar asılacak), kağıt yapıştırmak için bant, video görüntüsü için ses sistemi, Katılımcıların gönüllü katılımı.

Kategori: Operasyonel Mükemmellik Eğitimleri
Kaizen - Odaklanmış İyileştirme Sınıf Eğitimi Süresi: 1 Gün
Kaizen - Odaklanmış İyileştirme Online Eğitimi Süresi: Günde 6 Saat olacak şekilde 1 gün planlanmıştır. Eğitim zoom uygulaması üzerinden gerçekleşmektedir.

%10 İndirim Promosyon Kodu ve Güncel Bildirimlerimiz İçin Posta Listemize Abone Olun !

En doğru ve profesyonel çözüm ortağınız olan Grupas Gelişim olarak zamanla yarıştığınızı biliyoruz. Bu nedenle en hızlı kurumsal ve kişisel çözümleri sunuyoruz.

Hızlı İletişim Formu

Grupas Gelişim TPM Akademi hizmetleri hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sizlere daha iyi bir deneyim sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Çerezler ile toplanan kişisel verileriniz belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılmaktadır. Çerezler ve Gizlilik