Neuromarketing Yaklaşımları ile Müşteri Odaklı Hizmet
Eğitimin Amacı
Bu eğitimin, katılımcıların müşteri odaklılık kavramını içselleştirmelerini ve müşteri odaklı yaklaşımın kendileri ve kurumları için önemini fark etmelerini sağlamaktır.
Katılımcılara, müşteri memnuniyetini sağlamanın ve sadık müşteri yaratmanın, en zor zamanlarda dahi müşterilerini dinleyip anlayabilmenin ve empati kurabilmenin yollarını öğretmek hedeflenmektedir.
Eğitim İçeriği
Müşteri, Hizmet ve Kalite Kavramları
Müşteri Memnuniyeti
Katılım
Kategori: | Kişisel Gelişim Eğitimleri |
Neuromarketing Yaklaşımları ile Müşteri Odaklı Hizmet Sınıf Eğitimi Süresi: | 2 Gün |
Neuromarketing Yaklaşımları ile Müşteri Odaklı Hizmet Online Eğitim Süresi: | Eğitimin süresi günde 6 saat olacak şekilde toplam 2 gün olarak planlanmıştır. |