Tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak, katma değeri yüksek çözümler..|Uçtan uca öğrenme deneyimi..|Özelleştirilebilir eğitim programları..

Neuromarketing Yaklaşımları ile Müşteri Odaklı Hizmet

Eğitimin Amacı

Bu eğitimin, katılımcıların müşteri odaklılık kavramını içselleştirmelerini ve müşteri odaklı yaklaşımın kendileri ve kurumları için önemini fark etmelerini sağlamaktır.

Katılımcılara, müşteri memnuniyetini sağlamanın ve sadık müşteri yaratmanın, en zor zamanlarda dahi müşterilerini dinleyip anlayabilmenin ve empati kurabilmenin yollarını öğretmek hedeflenmektedir.

Eğitim İçeriği

Müşteri, Hizmet ve Kalite Kavramları

Müşterilerimiz kimler ve neden?
Müşteri tipleri ve beklentileri

 Müşteri Memnuniyeti

SCARF modeli
4x4 hizmet modeli
Karşılama ve ilk izlenim
İşlem yaparken dinleme, güven ve iletişim
Problem anında;
İkna becerisi    
Müşteri memnuniyetsizliği
Zor müşteriler
’’Şikayet bir armağandır”
Uğurlama
Empati kuralım
Müşteri ile geri bildirim nasıl alınır ve verilir?

Katılım

İlişki yönetiminde olan veya daha iyi ilişki kurmayı isteyen tüm kişiler
Kategori: Kişisel Gelişim Eğitimleri
Neuromarketing Yaklaşımları ile Müşteri Odaklı Hizmet Sınıf Eğitimi Süresi: 2 Gün
Neuromarketing Yaklaşımları ile Müşteri Odaklı Hizmet Online Eğitim Süresi: Eğitimin süresi günde 6 saat olacak şekilde toplam 2 gün olarak planlanmıştır.

%10 İndirim Promosyon Kodu ve Güncel Bildirimlerimiz İçin Posta Listemize Abone Olun !

En doğru ve profesyonel çözüm ortağınız olan Grupas Gelişim olarak zamanla yarıştığınızı biliyoruz. Bu nedenle en hızlı kurumsal ve kişisel çözümleri sunuyoruz.

Hızlı İletişim Formu

Grupas Gelişim TPM Akademi hizmetleri hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sizlere daha iyi bir deneyim sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Çerezler ile toplanan kişisel verileriniz belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılmaktadır. Çerezler ve Gizlilik