Bizim Takım
Yönetim Kurulu
Selami Güven ANTAL
Erol ÖZDEN
İlhami OK
Grupas Gelişim Ekibi
Tülay ERCENK
Kıdemli Danışman
HakkındaMurat TURHAN
Yönetim Danışmanı
HakkındaFerkut ÖZDEMİR
Kıdemli Danışman
HakkındaSaib ERGÖR
Kıdemli Danışman
HakkındaDr. Rukiye DEMİR YENER
Kıdemli Danışman
HakkındaHüseyin BULAMA
Kıdemli Danışman
HakkındaBurak AYKAR
Kıdemli Danışman
HakkındaEngin TEKİN
Kıdemli Danışman
HakkındaFurkan Yavuz İLHAN
Kıdemli İş Danışmanı / Planlama
HakkındaÜlkem PEKGÜZEL
İş Danışmanı / Planlama
HakkındaMD Mezbaur RAHMAN
İş Danışmanı / Planlama
HakkındaAzat Yakup ŞENGÜL
Şirket Yöneticisi / Grupas Enerji ve Endüstri
HakkındaDoğukan AYGÜN
Şirket Yöneticisi / Grupas Teknoloji
HakkındaEce ÖZDEN
İnsan Kaynakları Yöneticisi / Klinik Psikolog
HakkındaIrmak COŞKUN
Eğitim Yöneticisi
HakkındaÖzlem FINDIKOĞLU
Proje Yöneticisi
HakkındaSelçuk VURAL
Kıdemli Yazılım Uzmanı
HakkındaSavaş ÇAKMAKÇI
Zafer BAKIR
Dijital Pazarlama ve Satış Sorumlusu
HakkındaZeynep Ebrar ÇELİKEL
Yazılım Uzmanı
HakkındaArkın KADAİFCİ
Dijital Pazarlama ve Satış Sorumlusu
HakkındaEnes YEŞİLYURT
Dijital Pazarlama ve Satış Asistanı
Hakkındaİş Birliği Kapsamındaki Ekibimiz
Ali Rıza SAKLICA
Ünvan: Kıdemli Danışman
Eğitim: Ege Üniversitesi Kimya Fakültesi Kimya Mühendisliği BSc. (1978) Bornova Suphi Koyuncuoğlu Lisesi İzmir (1974)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 25.04.1956 / İzmir, Evli, üç çocuk babası
Hakkında
Ege Üniversitesi Kimya Fakültesi Kimya Mühendisliği bölümünden 1978 yılında mezun olmuştur. 33 yıl “Oil & Gas’’ sektöründe; petrokimya, rafineri, enerji şirketlerinde işletme mühendisi ve sağlık-emniyet-çevre uzmanı olarak çalıştı. Özelleştirme öncesi devlette, daha sonra SOCAR Grubuna bağlı PETKİM Petrokimya Holding AŞ., STAR Rafineri AŞ. ve SOCAR Power Enerji Yatırımları AŞ. ’de Sağlık-Emniyet-Çevre Müdürü olarak görev yaptı. İlk 15 yıl -3500 çalışanı olan- PETKİM’in değişik fabrikalarında işletme mühendisi ve baş mühendis olarak fabrikaların proje-montaj-devreye alma-işletme aşamalarında çalıştı. Sonraki 18 yılı SOCAR Grubu şirketlerinde iş sağlığı ve güvenliği ile çevre konularında uzmanlaşarak ve birçok deneyim yaşayarak geçirdi. PETKİM’de Çevre ve Teknik Emniyet Müdürlüğü görevini takiben 2011-2015 yılları arasında STAR Rafinerisinde ‘HSE Engineering Manager’ olarak çalıştı. 6,3 milyar dolar proje bedeli olan ve montaj çalışmalarında 15 bin işçi ve 1000 mühendisin görev yaptığı STAR Rafinerisinin iş sağlığı ve güvenliği ile çevre tasarım süreçlerini yönetti. Rafinerinin yapılması ulusal zorunluluk olan ÇED ve uluslararası finans kuruluşlarının talebi olan ESIA (Çevre ve Sosyal Etki Değerlendirmesi) çalışmalarını koordine etti. Amsterdam-Madrid-Milano-Seul-İstanbul irtibat ofislerinde yapılan HSE mühendislik çalışmalarına liderlik yaptı. Son olarak Ankara merkezli SOCAR Power Enerji Yatırımları AŞ. ’de HSE Müdürü olarak bir yıl çalıştıktan sonra SOCAR Grubundan ayrıldı. Bakanlık bünyesindeki ÇASGEM Eğitim Merkezine eğitmen olarak kabul edildi. Profesyonel hayatına 2014 yılından bu yana ‘A sınıfı İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı’ olarak devam etmektedir.
Uzmanlık Alanları
• Dünya klasmanında iş sağlığı ve güvenliği ile çevre konularında uluslararası tecrübeye dayalı uzman liderlik.
• İSG ve çevre konularında ulusal ve uluslararası standartları uygulama yetkinliği.
• Rrafineri ve petrokimya proses endüstrilerinde yöneticilik.
• İSG kültürü, proses güvenliği, endüstriyel risklerin ortadan kaldırılması veya kabul edilebilir seviyeye düşürülmesi, endüstriyel yangınlarla mücadele konularında uzman bilgi ve uygulama tecrübesi.
• Sera gazı emisyonlarının yönetilmesi, Ulusal ÇED ve uluslararası ESIA raporlarının hazırlanmasında uzman bilgi ve yetkinliği.
Arif PAKKAN
Ünvan: Kıdemli Danışman
Eğitim: Kocatepe Mimar Kemal Lisesi Gazi Üniversitesi- Makina Müh. Enerji Etüt – Proje Sertifikası (sanayi, bina) / T.C. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Enerji Yöneticisi Sertifikası / T.C. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bak
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1965/Ankara
Hakkında
1988 yılında, Gazi üniv. Makina Mühendisliğini, 2005-2006 döneminde Elginkan Akademi bünyesinde Yönetim Geliştirme (MBA) Programını tamamladı
1996 – 2000 yılları arasında Emar A.Ş. nin yeniden yapılanma döneminde aktif görev aldı, 2001 yılı Ulusal Kalite Büyük Ödülü, 2002 yılı EFQM Avrupa Kalite Ödül Finalistliği ve 2004 yılı EFQM Avrupa Kalite Ödülü başarılarında ödül süreci koordinatörlüğü yapmıştır.
2006-2010 yılları arasında 2 dönem KALDER (Kalite Derneği) Ankara Şube Yönetim Kurulu Üyeliği, 2010-2015 yılları arasında DOSİDER (Doğal Gaz Cihazları Sanayicileri ve İş Adamları Derneği) Ankara Komite Başkanlığı yapmıştır.
KALDER Ulusal Kalite Ödülleri ve Kalite Çemberleri/Kaizen Ödülleri, Bilim Sanayi Ve Teknoloji Bakanlığı Verimlilik proje Ödülleri ve İSO (İst.San.Odası) İnovasyon Ödül süreçlerinde baş değerlendirici ve değerlendirici olarak görev yapmıştır.
Elginkan Topluluğu içinde ve dışında kurumsal müşterilerine mekanik sistem ve tesisatın bakım ve arıza onarım hizmetleri ile EVD (Enerji Verimliliği Danışmanlık) hizmetleri sunan Emar A.Ş. de; Şirket Yönetim Komite Üyeliği, İş Süreçleri Grup Başkanlığı, Hizmet Geliştirme Md., EVD (Enerji Verimliliği Danışmanlık) Yöneticiliği görevlerinde bulunmuştur.
2015 yılında emekli olduktan sonra 2 sene BİRLEŞMİŞ MİLLETLER UNDP (Sınai Kalkınma Örgütü) Sanayide Enerji Verimliliğinin Artırılması Projesinde danışman ve baş danışmanlık yapmıştır.
Halen KalDer bünyesinde eğitimler (Stratejik Yönetim, Süreç Yönetimi, BSC vb.) vermekte, ISO 50001:2018 Enerji Yönetim Sistemlerine yönelik çalışmalarına (eğitim ve danışmanlık) devam etmektedir. Ayrıca KALDER Kalite Çemberleri ve Kaizen Ödül Yürütme Kurulu Üyesi olarak görev yapmaktadır.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
- Enerji Yönetimi konusunda otomotiv, metal, gıda, kimya, tekstil başta olmak üzere birçok sektörde eğitim ve yönetim danışmanlığı,
- Stratejik Yönetim, Süreç Yönetimi ve Balanced-Scorecard uygulama, eğitim ve danışmanlık tecrübesi,
- Enerji Etüt – Proje (sanayi ve bina), Enerji Yöneticiliği, Enerji Kimlik Belge (EKB) Uzmanlığı
- Kaizen ve Kalite Çemberleri uygulama, değerlendiricilik ve eğitim tecrübesi
Arkın KADAİFCİ
Ünvan: Dijital Pazarlama ve Satış Sorumlusu
Azat Yakup ŞENGÜL
Ünvan: Şirket Yöneticisi / Grupas Enerji ve Endüstri
Eğitim: Balakgazi Lisesi (2010) Fırat Üniversitesi - Elektrik Elektronik Mühendisliği (2015) İstanbul Gedik Üniversitesi – İş Sağlığı ve Güvenliği Yüksek Lisans (2019)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 25.11.1992 - Varto
Hakkında
2015 yılında Fırat Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Lisans programını tamamlamıştır.
2014 yılında Elazığ TEİAŞ’ta 1 ay staj yapmıştır.
2016 - 2019 yılları arasında İstanbul’da Mina Mekanik Ltd. Şti. şirketinde Elektrik Proje Ruhsat Müellifi ve Proje Sorumlusu olarak çalışmıştır.
2017 yılında Elektrik Mühendisleri Odası İstanbul Şubesi tarafından Elektrik Tesislerinde 1kV Altı ve 1kV Üstü Topraklamalar Mühendis Yetkilendirme Belgesi, Elektrik İç Tesislerinin Denetimi ve Raporlama Mühendis Yetkilendirme Belgesi, Elektrik Yüksek Gerilim Tesislerinde İşletme Sorumluluğu Mühendis Yetkilendirme Belgesi, 1kV Üstü ve 1kV Altı Tesisler Serbest Müşavir Mühendislik Hizmetleri sertifikalarını almıştır.
2019 yılı ocak ayından 2021 yılının şubat ayına kadar kurucusu olduğu Lineer Enerji şirketinde mesleki faaliyetlerini sürdürmüştür.
Şu anda Grupas Teknoloji bünyesinde MES – Veri Toplama ve Otomasyon Uzmanı olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
- Elektrik Tesislerinde Topraklama Ölçüm
- Elektrik İç Tesislerinin Denetimi ve Raporlanması
- Yüksek Gerilim İşletme Sorumluluğu
- GES (Güneş Enerjisi Santrali) Proje ve Uygulama
- Elektrik Proje ve Uygulama
Bertay FİŞEKÇİ
Ünvan: Kıdemli Danışman
Eğitim: Eskişehir Anadolu Lisesi İstanbul Teknik Üniversitesi- Elektronik Müh.
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1972 / Akhisar
Hakkında
1995 yılında İTÜ Elektronik Haberleşme Mühendisliğinden mezun olmuştur.
23 yıl boyunca Tıbbi Cihazlar sektörünün en büyük Global üç firmasında (Siemens, Philips, GE) çalışmıştır.
Bu kariyeri sırasında bölge yönetimi, bayi yönetimi, global ürün müdürlüğü, iş geliştirme müdürlüğü gibi çok sayıda farklı görevde bulunmuş, 5 yıl Almanya’da yaşamıştır.
Bu kariyerinin son döneminde bir sonraki kariyerini tasarlamış ve “Çalışan Bağlılığı” konusunda uzmanlaşmıştır.
2017’den itibaren Engage and Grow firmasının lisanslı bağlılık koçu olarak şirketlere ve gruplara hizmet vermektedir.
2019 yılında GE’den ayrılarak kendi firmasını kurmuş ve aynı zamanda Engage and Grow firmasının Global Operasyonlar Müdürü olarak da çalışmaya başlamıştır.
Aynı zamanda Topluluğa Karşı Hitabet konusunda eğitimler vermektedir.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
- Çalışan Bağlılığı
- Dönüşüm projeleri
- Hitabet
- Tıbbi cihazlar
- Uluslararası şirket yapılanmaları ve liderlik deneyimleri
- Kültürler arası iletişim
Burak AYKAR
Ünvan: Kıdemli Danışman
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1973 - Kocaeli / Evli
Eğitim: Yıldız Teknik Üniversitesi Fizik Bölümü
30 yıllık çalışma hayatında sigorta eksperliği sonrası 18 yıl Arkas Holding bünyesinde Lojistik Bölüm Başkanlığında orta-üst düzeyde satış, teknik hizmetler, operasyon ve kalite süreçlerini kapsayacak şekilde çeşitli pozisyonlarda yönetici olarak görev yaptıktan sonra genel müdür yardımcılığı ile süreci tamamladı.
Kısa bir süre eğitim ve öğrenci koçluğu ile yönetici koçluğunda uzmanlaştı.
Kısa sürelerle ve belli bir hedef doğrultusunda, Mars Lolistik, Medlog Lojistik, Absheron Port, Service Express, Yurtiçi Lojistik, Solmaz Gümrük Müşavirliği, Yiğit Filtre, LGT Lojistik, Medkon Lines firmalarında üst düzey yöneticilik ile değişim ve reorganizasyon süreçlerini yönetti.
Lojistik Süreçlerdeki profesyonel bakış açısının yanında, şirketlerin mavi ve beyaz yaka ihtiyaçlarına göre kurulum ve yönetimleri, şirket ve departman kurulumu, süreç yönetimi, kalite sistemleri, reorganizasyon, kurumsallaşma, değişim ve sürekli iyileştirme süreçlerine liderlik etmektedir.
Doğukan AYGÜN
Ünvan: Şirket Yöneticisi / Grupas Teknoloji
Eğitim: İstanbul Teknik Üniversitesi Makina Fakültesi Makina İmalat Mühendisliği (2014) Özel Avusturya Liseliler Eğitim Vakfı (ALEV) Koleji (2010)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 18.09.1991 / İstanbul Evli
Hakkında
2014 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Makina Fakültesi’nde Makina İmalat mühendisi olarak lisans eğitimini ve Elektrik-Elektronik Fakültesi’nde Mekatronik yandal programını tamamlamıştır.
Lisans sonrası, 2014 yılında basınçlı kap ve kazan sektöründe bulunan ERENSAN firmasında İhracat Mühendisi olarak 3 yıl çalışmıştır. Avrupa, Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkelerinde petrol, kimya, tekstil gibi çeşitli sektörlerde bulunan firmaların proje yönetimi ve satış-pazarlama aksiyonlarını gerçekleştirmiştir.
2017 yılı sonunda, HILTI firmasında Enerji Satış Mühendisi olarak görevine başlamış, 2 yıl boyunca çalışmıştır. Enerji sektöründe bulunan General Electric, Siemens, ABB, EnerjiSA, TEİAŞ gibi odak müşterilerin ve kurumların proje yönetimi, danışmanlık ve satış-pazarlama görevini gerçekleştirmiştir.
Aralık-2019’dan itibaren Grupas Gelişim bünyesinde Pazarlama ve Satış Yöneticisi olarak görev alacaktır.
Uzmanlık Alanları
- Üretici firmaların imalat proseslerinin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi konusunda yetkinlik.
- Computer Aided Design (CAD) ve Computer Aided Manufacturing (CAM) uygulamarında yetkinlik.
- Oil & Gas, Tekstil, Kimya ve Savunma sektöründe bulunan firmaların proje yönetimi ve satış-pazarlama tecrübesi.
- Enerji sektöründe bulunan firmaların proje yönetimi, danışmanlık, iş geliştirme ve satış-pazarlama tecrübesi.
- Santral ve rafinerilerdeki inşai uygulamalarına yönelik saha danışmanlık yetkinliği.
- Yurtiçi ve yurtdışı olmak üzere çeşitli sektörlerde pazarlama ve iş geliştirme tecrübesi.
Dr. Metin ARSLAN
Ünvan: Kıdemli Danışman
Eğitim: İzmir Atatürk Lisesi mezunu. Ege Üniversitesi İ.İ.B.F- Sosyal Politika ve Çalışma İlişkileri Bölümünde başladığı Lisans eğitimini üniversitenin ikiye ayrılması nedeniyle Dokuz Eylül Üni. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünde tamamladı. Marm
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1960/ Erzincan Evli, iki çocuk babası
Hakkında
1960 tarihinde Erzincan’da doğan Dr. Metin Arslan, ilköğretimini Erzurum’da; orta öğretim, lise ve üniversite eğitimini İzmir’de; yüksek lisans ve doktora programlarını ise İstanbul’da tamamladı. Evli ve iki oğlu bulunmaktadır. 30 yıllı aşan profesyonel çalışma hayatının 27 yılında Şişecam Topluluğu Eğitim Bölümünde eğitim uzmanlığı ve yöneticiliği gibi görevlerde bulunmuş ve Temmuz 2015 itibariyle emekli olmuştur. KalDer üyesidir. KalDer Eğitim komitesinde 2000-2006 yılları arasında gönüllü olarak görev yapmıştır. EFQM Mükemmellik Modeli Büyük Ölçekli Kuruluşlar Kategorisinde Değerlendiricilik ve Baş Değerlendiricilik yapmıştır. Liderlikte Grid Programları ve Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı eğitimlerinin şirket içi lisanslı eğitimciliğinin yanı sıra liderlik, yöneticilik, kişisel gelişim ve TQM kapsamındaki çok sayıda konuda eğitimler hazırlamış ve sunmuştur. Bu konularda verdiği binlerce eğitime mavi yakadan üst düzey yöneticilere kadar geniş bir yelpazede on binlerce kişi katılmıştır. Şişecam Topluluk kuruluşlarında uygulanan bazı projelerde iç danışman olarak destek vermiştir. Eğitim yönetim süreci ve eğitim sürecinin insan kaynakları sistemleriyle entegre edilmesi konusunda pek çok projede görev almış ve bir kısmını yönetmiştir. Kurumların başarılı eğitim ve gelişim çalışmalarını öne çıkarmak, eğitimde fark yaratan kuruluşları ödüllendirmek, başarılı kurumsal eğitim projelerinin sektöre örnek olmalarını sağlamak üzere 2016 yılında başlatılan ve 2017 yılında oluşturulan EDUCORP Awards Danışma Kurulu Üyesidir. Grupas Gelişim- Yalın Akademinin Kasım 2015 – Nisan 2017 tarihleri arasında Genel Müdürlüğünü yapmıştır. Halen Grupas’ta Kıdemli Danışman olarak görev yapmaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Kalite Çemberleri Rehber Eğitimi
• Problem Çözme ve Karar Verme Teknikleri
• Toplam Kalite Yönetimi
• EFQM Mükemmellik Modeli Tanıtımı
• Amirlerin İşletmelerdeki Sorumlulukları (4 modül)
• Yönetimde Liderlik
• İlk Kademe Yönetici Yetiştirme Sertifika Programı
• Yöneticiler İçin İş Öğretimi
• Eğiticinin Eğitimi
• Oryantasyon Eğitimi
• Zaman Yönetimi
• İnsan ve Kalite
• Ekip Oluşturma
• Temel Yönetim Becerileri Eğitimi
• Etkili Yöneticilik
• Süreç Yönetimi
• Proje Yönetimi
• Etkili İletişim
• Mavi Yaka Çalışan İletişimi ve Yönetimi
Dr. Rukiye DEMİR YENER
Ünvan: Kıdemli Danışman
Endüstri Mühendisliği Doktora programını, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü Mühendislik Yönetiminde, Yapay Sinir Ağları ile Şirket Birleşmelerinin Kestirimi Doktora Tezini 2007 yılında tamamladı. Çok Amaçlı Karar Verme konusunda, AIM (Aspiration Level Interactive Method) tekniği ile hazırladığı tezi ile KOÜ Fen Bilimleri Enstitüsünde Yüksek Lisansını, Yıldız Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümünde Lisans Eğitimini tamamladı.
Çok Uluslu Şirketlerde, yurt içi ve yurt dışı yönetici görevlerinde bulundu. 2006 yılından bu yana Altı Sigma alanında yurt içi ve yurt dışında verdiği eğitimlerle ve yapmış olduğu proje koçluğu ile yetiştirdiği Kara Kuşaklar ile Şirket EBİT değerine önemli katkılarda bulunmuş, Başkanlık Ödülü ile ödüllendirilmiştir.
Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği Bölümlerinde Endüstri Mühendisliği ile ilgili seminerler vermektedir.
Dr. Rukiye Demir Yener, halen Grupas Gelişim’de yetkinlikleri alanında Danışmanlık ve ilgili Eğitimler vermektedir.
- Kurumsal Gelişim
- Strateji Geliştirme Atölye Çalışmaları
- Kurumsal Performans Yönetimi
- Altı Sigma
- Yalın Üretim
- Süreç Yönetimi
- Operasyonel Mükemmellik
- One-Day Expert programı ile Endüstri Mühendisliği Optimizasyon Tekniklerini Öğretme
- Saha-Kaizen Çalışmaları
- MES Sistem Tasarımı
- İleri Planlama Teknikleri ve Stok Yönetimi uygulama
- Pazar Talepleri, Kapasite ve Kapabilite Entegrasyonu ve Yatırım Planlama Süreç Yönetimi, OEE ve OPAH
- Değer Akış Haritası Oluşturma
Ece ÖZDEN
Ünvan: İnsan Kaynakları Yöneticisi / Klinik Psikolog
Eğitim: İstanbul Okan Üniversitesi Klinik Psikoloji Yüksek Lisans (devam ediyor) Rorschach ve Projektif Testler Derneği Rorschach Testi ve TAT Eğitimi (devam ediyor) İstanbul Bilgi Üniversitesi Psikoloji Bölümü (2018) Kadıköy Anadolu Lisesi (2014)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 22.05.1995 / İstanbul
Hakkında
İstanbul Bilgi Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden 2018 yılında mezun olmuştur.
Üniversite yıllarında Toplum Gönüllüleri Vakfı’nda örgütlenme koordinatörlüğü ve gönüllülük yapmış, Yusra Community Center’da ise mülteci çocuklar ve aileleri ile psikososyal destek çalışmaları yürütmüştür.
Lisans eğitimi için stajını Fransız Lape Hastanesi’nde tamamlamıştır.
Mezun olduktan sonra İstanbul Okan Üniversitesi’nde Klinik Psikoloji Yüksek Lisans programına başlamıştır. Şu anda tez çalışmalarını yürütmektedir.
İş yaşamına Çekmeköy Belediyesi’nde Psikolog olarak başlamıştır.
Kartal Belediyesi Kadın Danışma Merkezi’nde gönüllü psikolog olarak çeşitli çalışmalara katılmaya devam etmektedir.
Şu anda Grupas Gelişim’de Psikolog ve Müşteri İlişkileri Sorumlusu olarak çalışmaktadır.
Uzmanlık Alanları
- İletişim becerileri
- Etkili takım çalışması ve grup motivasyonu
- Eğitim tasarımı
- Eğitim oyunları
- Etkin dinleme teknikleri
- Günlük hayatta zaman yönetimi
- Sunum teknikleri
- Kişilik envanterleri
- Stres yönetimi
- Zorluklarla baş etme ve karar verme teknikleri
Enes YEŞİLYURT
Ünvan: Dijital Pazarlama ve Satış Asistanı
Erol ÖZDEN
Ünvan: Yönetim Danışmanı
Eğitim: Metalurji ve Malzeme Mühendisi (İTÜ)
Hakkında
Kalite Kontrol ve Üretim Mühendisliğinden Genel Müdürlüğe uzanan 30 yılı aşan sanayi tecrübesi.
NASAŞ Alüminyum Tesislerinde Kalite Kontrol Mühendisi olarak başladığı çalışma hayatını Assan Alüminyum ‘da çeşitli görevler alarak sürdürdü. Sırasıyla; Assan Galvaniz Tesislerinde İşletme Mühendisliği, Assan Alüminyum Tesislerinde Ar-Ge Mühendisliği, Döküm İşletmesi Müdürlüğü, Levha İşletmesi Müdürlüğü, Kaynak Planlama Müdürlüğü, Fabrika Müdürlüğü ve İşletmelerden sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde ve çeşitli proje çalışmalarında bulundu. Çalışma hayatını en son İstal Alüminyum firmasında Genel Müdür olarak tamamladı.
2003 yılında Ulusal Kalite Ödülü ve 2009 yılında Japonya- JIPM’den TPM Ödülü çalışmalarında aktif görevler almış, üniversiteler ve araştırma kuruluşları ile ortak çalışmalarda bulunmuş, çeşitli dergi, konferans ve sempozyumlarda çalışmalarını makaleler ve sunumlar halinde iletmiştir.
2007 yılından itibaren KalDer Ulusal Kalite Ödül Değerlendiriciliği yapmaktadır.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Yalın Yönetim, Yalın Üretim, Yalın Akış ve Yalın Dönüşüm
• Kurumsal Gelişim ve Aile Şirketlerinin Dönüşümü
• TPM (8 Pillar)
• Stratejik, Taktik ve Operasyon Planlama
• Süreç Yönetimi
• Maki Gami
• ABC (Aktivite Bazlı Maliyetlendirme)
• Kayıp - Maliyet Yapısı ve Analizi
• ERP modelleme ve uygulama
• MES (otomatik veri toplama)
• Stok Yönetimi
• Yönetim Sistemleri
• (ISO 9001, ISO 14001 OHSAS 18001, ISO 16949)
• EFQM Mükemmellik Modeli
• BSC (Balanced Scorecard)
Ferkut ÖZDEMİR
Ünvan: Kıdemli Danışman
Eğitim: Elektrik Mühendisi – (Yıldız Teknik Üniversitesi) İşletme İktisadı Enstitüsü İşletme Programı - (İstanbul Üniversitesi)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1978 / İstanbul
Hakkında
1978 İstanbul doğumlu olan Ferkut Özdemir, lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi Elektrik Mühendisliği bölümünden mezun olarak tamamladı. Ardından İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsünde İşletme mastırını bitiren Özdemir, iş yaşantısına Başoğlu kablo firmasında üretim mühendisi olarak başladı.
Özdemir, Başoğlu kablo firmasından sonra iş kariyerine 2004 yılında cam sektörünün önde gelen uluslararası şirketlerden biri olan Schott grubuna bağlı Orim Cam’da devam etti. Schott Orim ‘de proses geliştirme departmanında sırası ile mühendis ve yönetici olarak çalıştı. Çalıştığı süre zarfında birçok uluslararası ve fabrika ölçekli iyileştirme proje çalışmasında yer aldı. Özellikle yalın üretim, 5S, kalite çemberleri, kaizen, TPM ve süreç iyileştirme çalışmalarında proje lideri olarak görev aldı.
Sağlık alanında Özel hastane ve Kamu Hastanelerinde Yalın sağlık ile ilgili çeşitli eğitimler ve uygulama çalışmalarını yöneten Özdemir ayrıca hastanelerde acil servis, yoğun bakım ve ameliyathane süreçlerindeki iyileştirme çalışmalarında görev almıştır. Özdemir ayrıca İsviçre Basel Üniversite hastanesi kıyaslama ziyaretinde birçok alanda yalın yönetim araçları ile ilgili uygulamaları inceleme fırsatı yakalamıştır.
Özdemir, Schott Orim kariyeri devam ederken Kalder’de (Türkiye Kalite Derneği) ulusal kalite ödül sürecinde ve kaizen ödül sürecinde değerlendirici olarak görev aldı.
Kendisinin koordinatörlüğünü yaptığı Kalite çember ekipleri 2 sene üst üste KalDer (Türkiye Kalite Derneği) tarafından en iyi çember çalışması ödülüne layık görüldü.
Özdemir ayrıca Kalder Kalite Çemberleri ve Kaizen ödül sürecinde halen baş değerlendirici olarak görev almaktadır.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
•Yalın Üretim Teknikleri
•TPM (8 Pillar)
•Yalın Hastane
•Huddle Yönetimi
•Kobetsu Kaizen
•Maki Gami
•5S, SMED
•FMEA – Risk Yönetimi
•Proje Yönetimi
•Problem Analiz – Çözme yöntemleri
•SWOT Analizi
•Görsel Fabrika Yönetimi
•Operasyonel mükemmellik
•Verimlilik Proje Yönetimi
•EFQM Ödül Süreci
Furkan Yavuz İLHAN
Ünvan: Kıdemli İş Danışmanı / Planlama
Eğitim: Yozgat Fen Lisesi İstanbul Teknik Üniversitesi- Endüstri Müh. Bilgi Üniversitesi- İşletme Yönetimi - MBA A Sınıfı İSG Uzmanı Quintiq Business Consultant Level 1
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1978 / Amasya Evli, iki çocuk babası
Hakkında
2000 yılında, İTÜ Endüstri Mühendisliğini, 2013 yılında Bilgi Üniversitesi İşletme Yönetimi Yüksek Lisansını tamamlamıştır. 2000-2006 yılları arasında Assan Alüminyum San. Tic. A.Ş.’de sırasıyla Makro Kapasite Planlama Uzmanı ve Üretim Planlama Uzmanı olarak görev almıştır. Yerlileştirme çalışmaları, üretim makinalarının kapasite ve kalite anlamında kabiliyetlerinin arttırılması projeleri ve maliyet düşürme çalışmalarında bulunmuştur. “EFQM Mükemmellik Modeli” başarı ödülü sürecinde aktif olarak görev almış, planlama modülünün tasarımı ve mevcut ERP sistemine entegrasyonu konusunda proje liderliği yapmıştır. 2006 - 2009 yılları arasında AB tarafından Türkiye’de ilk defa uygulanan KOBİlerin Bölgesel Yatırımlar için Mali Destek Programında, KOBİ Bileşen Uzmanı olarak KOBİ'lerin yatırım projelerinin değerlendirilmesi ve yönetilmesi faaliyetlerini yürütmüştür. 2007 yılından beri Kalkınma Ajanslarında ve Ulusal Ajansta Bağımsız Değerlendirici olarak görev almış ve toplamda 200’den fazla projenin, istenilen kriterlere göre değerlendirilmesi, puanlandırılması ve raporlanması faaliyetlerinde görev almıştır. 2009 - 2012 yıllarında Merzifon Organize Sanayi Bölgesi’nde Bölge Müdürü olarak görev almış, bölgenin genişlemesi, arıtma tesisinin inşaası ve Karadeniz Bölgesi’nin ilk kümesi Türkiye’nin ise ilk ankastre kümesinin kurulması faaliyetlerinde Koordinatör olarak görev almıştır. 2013 - 2016 yıllarında şahıs şirketi ile 40’dan fazla KOBİ’ye yatırımları konusunda fizibilite, devlet destekleri, fabrika yerleşimi, verimlilik projeleri ile iş güvenliği ve mevzuatlar konusunda iş danışmanlığı yapmıştır. 2016 yılından itibaren Grupas bünyesinde, Dünya’nın en önemli Tedarik Zinciri Planlaması ve Optimizasyon yazılımlarından olan Quintiq’in, Türkiye’deki projelerinde İş Danışmanı olarak çalışmaktadır. Aynı zamanda Grupas bünyesinde OpEx, Yalın Dönüşüm, İleri Planlama ve Çizelgeleme ve Hızlı Kazanım Projelerinde de görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
•Proje çevrim yönetimi, yatırım destekleri ve mevzuatları konusunda birçok sektörde yönetim danışmanlığı
•Farklı sektörlerde A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanlığı
•Tedarik zinciri yönetimi ve optimizasyon ve ileri planlama ve çizelgeleme konusunda sertifikalı iş danışmanlığı
•Analitik düşünme ve etkili problem çözme
•Yalın üretim, TPM ve bakım konusunda saha ve uygulama tecrübesi
•Yatırım projelerinin ve fizibilitelerin hazırlanması ve değerlendirilmesi konusunda deneyim
•Şirkete özgü yalın yönetim ihtiyaçlarının analizi ve firmaya özgü yalın araçlarının tasarımı, eğitimi ve uygulaması,
•Mavi ve Beyaz yaka işe alma, geliştirme ve yönetim tecrübesi,
•ERP implementasyonu deneyimi
Hüseyin BULAMA
Ünvan: Kıdemli Danışman
Eğitim: Kartal Anadolu Teknik Lisesi Marmara Üniversitesi İşletme Teknik Yeterlilik Sertifikası-SEGEM
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1969 / Sakarya Evli & 3 Çocuk
Hakkında
1992 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden mezun olmuştur.
22 yıl Alüminyum ve Yassı Alüminyum sektöründe faaliyet gösteren Assan Alüminyum San.ve Tic. A.Ş./ Kibar Holding’ te; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol Sistemleri, Hazine ve Nakit Akış Yönetimi, Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol Sistemleri, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi (Hyperion), Risk Yönetimi gibi süreç ve
sistemlerin kurulmasına liderlik etti. Bu süreçlerin Euro Pro, KibarPro, Axapta gibi ERP ler ile entegrasyon projelerinde yönlendirme komitesinde yer aldı ve ilgili süreçleri fiilen yönetirken, Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. Finans, Muhasebe, Finansal Planlama&Raporlama süreçlerinin Yalın Organizasyon ve Entegrasyonunu sağladı, Ulusal ve Uluslararası Yatırım, Finans (IFC, DEG, Natixis v.b.), Faktoring ve Sigorta (Coface, Hermes, Atradius v.b.) kuruluşları ile Yapılandırılmış Borçlanma ve Finansal Risk süreç yönetiminde yer aldı. Şirket Bölünme ve Birleşme çalışmalarına, Dünyanın en büyük Alüminyum Firması ALCOA ile PWC aracılığında yapılan Due-Diligence süreç ekibinde aktif rol aldı.
JIPM tarafından verilen TPM ödülü çalışmalarında, KALDER tarafından verilen Ulusal Kalite Başarı ödülü çalışmalarında ve Re-Organizasyon çalışmalarında İnsan Kaynakları Komitesinde yer alarak ilgili değişimlerde aktif rol aldı.
Sonraki 5 yıl Dumankaya Holding şirketlerinin kurumsal gelişim süreçlerini yönetti. Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol , Hazine ve Nakit Akış , Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi, Risk Yönetimi süreçlerini yönetti. Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. Axapta Finans, Maliyet, Satış, Hazine modüllerinin tekrar kurulmasını sağladı. Üretim, Bakım, Stok, Kalite Modüllerinin tekrar kurulması projelerinde yönlendirme komitesinde yer alarak liderlik etti. İnsan Kaynakları Yönetimi, Performans Yönetimi Projesi, IT de ERP Projeleri, Dijital Medya Yönetimi, CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) fonksiyonları yerine getirildi. Holding bünyesinde Direktör, Genel Müdür, Grup Başkanı, İcra Kurulu Üyesi ve Yönetim Kurulu Üyesi pozisyonlarında görev aldı.
Son 4 yılda Kurucu ortak olarak Sigorta Sektörüne girdi. İş geliştirme, Pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi fonksiyonları yerine getirdi.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
- Yalın finansal organizasyon ve süreçler
- Yalın Yönetim konusunda inşaat sektöründe yönetim danışmanlığı
- Aktivite Bazlı Maliyet ve Karlılık Yönetimi
- Alacak Riski Yönetimi
- Finansal Risk Yönetimi
- Finansal Süreçler ile ERP Entegrasyonları
- Finansal Planlama, Analiz ve Raporlama (VUK, IFRS)
- Nakit Akış Yönetimi
- Bütçeleme ve Bütçeleme Teknikleri
- Operasyonel Mükemmellik
- Bilanço Okuma ve Analiz
- İç Kontrol Sistemleri
- Ar-GE Merkezi Muhasebe uygulamaları
- Balanced Score Card Uygulamaları
- KPI Raporlama ve Süreçleri
- Six Sigma Maliyet Uzmanlığı
- Mavi ve Beyaz yaka işe alma, geliştirme ve yönetim tecrübesi,
- ERP süreç koordinatörlüğü
İlhami OK
Ünvan: Yönetim Danışmanı
Eğitim: İşletme - SMMM - CPA (TÜRMOB) CRMA (IAA) Cash,Treasury & Risk Management (Euro Finance)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1967 / İstanbul Evli, bir kız çocuk babası
Hakkında
1989 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünü, 1991 yılında Marmara Üniversitesi Çağdaş İşletme Enstitüsünde İngilizce İşletme Yüksek Lisansını tamamlamıştır.
25 yıl Alüminyum ve Yassı Alüminyum sektöründe faaliyet gösteren üç en büyük firmada; orta-üst düzeyde mali işler ve finansın tüm süreçlerini kapsayacak şekilde yönetici olarak görev yaptı.
İlk 4 yıl, Nasaş Alüminyum San. Ve Tic. A.Ş.’ de; Mali Kontrol, Satış Alacak ve Tedarikçi Hesapları süreçlerinde yer alarak, Değişken/ Sabit Maliyet kavramları ve bütçe entegrasyonunun sağlanması gibi bir çok iyileştirme projelerinde liderlik yaptı.
Sonraki 18 yıl Assan Alüminyum San.ve Tic. A.Ş./ Kibar Holding’ te; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol Sistemleri, Hazine ve Nakit Akış Yönetimi, Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol Sistemleri, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi (Hyperion) , Risk Yönetimi gibi süreç ve sistemlerin kurulmasına liderlik etti. Bu süreçlerin Euro Pro, KibarPro , Axapta gibi ERP ler ile entegrasyon projelerinde yönlendirme komitesinde yer aldı ve ilgili süreçleri fiilen yönetirken, Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. Finans, Muhasebe, Finansal Planlama&Raporlama süreçlerinin Yalın Organizasyon ve Entegrasyonunu sağladı, süreç sahiplerine ilgili eğitimleri verdi. Ulusal ve Uluslararası Yatırım, Finans (IFC,DEG,Natixis v.b.), Faktoring ve Sigorta (Coface, Hermes, Atradius v.b.) kuruluşları ile Yapılandırılmış Borçlanma ve Finansal Risk süreçlerini yönetti. Şirket Bölünme ve Birleşme çalışmalarına, Dünyanın en büyük Alüminyum Firması ALCOA ile PWC aracılığında yapılan Due-Diligence sürecine liderlik etti.
JIPM tarafından verilen TPM ödülü çalışmalarında, KALDER tarafından verilen Ulusal Kalite Başarı ödülü çalışmalarında ve Re-Organizasyon çalışmalarında İnsan Kaynakları Komitesinde yer alarak ilgili değişimlerde aktif rol aldı.
Üst düzey yöneticilik ve değişim liderliği yanı sıra, Kibar Holding bünyesindeki onu aşkın grup firmasındaki Mali İşler çalışanlarına Danışmanlık ve Eğitim verdi.
Son 3 yıl Asaş Alüminyum San.ve Tic. A.Ş’de ; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol , Hazine ve Nakit Akış , Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi, Risk Yönetimi süreçlerini yönetti. Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. SAP Finans, Maliyet,Satış,Hazine modüllerinin tekrar kurulmasını sağladı. Üretim,Bakım, Stok, Kalite Modüllerinin tekrar kurulması projelerinde yönlendirme komitesinde yer alarak liderlik etti. SAP BPC, BW, BO ve Dash-Board projesine liderlik etti. Ar-Ge Merkezi mali süreçlerinin dizayn edilmesini ve SAP entegrasyonunu sağladı.
2012 yılında SMMM Belgesi ile 2013 yılında Certification in Risk Management Assurance belgesini alarak deneyimlerini belgelendirmiştir
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Yalın Finansal Organizasyon ve Süreçler
• Aktivite Bazlı Maliyet ve Karlılık Yönetimi
• Alacak Riski Yönetimi
• Finansal Risk Yönetimi
• Finansal Süreçler ile ERP Entegrasyonları
• Finansal Planlama, Analiz ve Raporlama (VUK, IFRS)
• Nakit Akış Yönetimi
• Bütçeleme ve Bütçeleme Teknikleri
• Operasyonel Mükemmellik
• Bilanço Okuma ve Analiz
• İç Kontrol Sistemleri
• Ar-GE Merkezi Muhasebe uygulamaları
• Balanced Score Card Uygulamaları
• KPI Raporlama ve Süreçleri
İlhan GÖKSUN
Ünvan: Kıdemli Danışmanı
Eğitim: Birmingham Üniversitesi, İngiltere İmalat Mühendisliği Bsc.(Hons) (1977) English High School, Istanbul, Türkiye (1973)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 21.04.1954 / İstanbul Evli, üç yetişkin kız babası
Hakkında
Dünya Klasmanında Operasyon Yönetimi konusunda stratejik sonuçlar elde etmede uzmanlaşmış çok yönlü bir profesyonel. Uluslararası şirketlerin bütün kademelerinde sürekli iyileştirme ve operasyonel mükemmellik faaliyetlerinin tanımlanmasında ve uygulanmasında uzman seviyesinde bilgi ve tecrübe. İyi bir sosyal, iletişim ve eğitimci becerileri sayesinde esnek ve yaratıcı bir takım üyesi ve/veya liderliği. Karmaşık ortamlarda etkin çalışma gurupları oluşturma tecrübesi.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Dünya Klasmanında Üretim konusunda 18 yıllık uluslararası danışmanlık tecrübesine dayalı kuvvetli liderlik.
• Çevre ve İSG konularının farklı üretim merkezlerinde başarıyla uygulanmasında uzman tecrübe.
• Endüstriyel ürünler, hızlı tüketim ürünleri ve proses endüstrileri gibi üretim sektörlerinde proje liderliği ve değişim yöneticiliği
• Gelişmiş ve gelişmekte olan toplam 32 ülkede çalışmaktan kaynaklı farklı kültürlerle iletişimde uzmanlaşma.
• TPM konusunda temel kaynak olan JIPM- Japon Fabrika Bakım Enstütüsü hakkında uzman bilgi ve uygulama tecrübesi.
• Mükemmel kantitatif ve kalitatif analiz edebilme yetkinliği.
MD Mezbaur RAHMAN
Ünvan: İş Danışmanı / Planlama
Eğitim: Lise ve Ortaokulu-Rajshahi Cadet College Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Endüstri Mühendisliği
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1990 / Bangladeş
Hakkında
2020 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Endrüstri Mühendisliği Lisans programını tamamlamıştır. Mezun olduktan sonra OIC de proje üzerinde iki aylık stajyer olarak ve Bangladeş Büyükelçiliğnde İdare asistantı olarak bir sene çalışmıştır.
2018 yılında Terkan Isı Sanayi Ve Ticaret Ltd. Şirketinde iki ay stajyer olarak çalışmıştır. 2017 yılında U.S.O Otomotiv Sanayi Ve Ticaret A. Şirketinde bir ay stajyer olarak çalışmıştır. 2017 yılından 2018 e kadar EKOL Lojistik Şirketinde işgücü planlaması üzerinde bir senelik tasarım projesi yapmıştır.
Grupas Teknoloji firmasında İş danışmanı olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Hizmet sektörlerinde tecrübe,
• Statistik Data Analizi bilen, Liderlik, planlama ve koordinasyon kabiliyeti,
• Analitik düşünme ve etkili problem çözme,
• Access ve MS Project dahil Microsoft Office'in tüm alanlarında uzmanlık, GAMs Optimizasyon Yazılımı
• Proaktif Düşünme ve Yalın Problem Çözme
• Arena Sistemleri Simülasyon yazılımı
• Yalın üretim, TPM ve bakım konusunda saha ve uygulama tecrübesi
Murat TURHAN
Ünvan: Yönetim Danışmanı
Eğitim: İ.İ.B.F Maliye- Risk odaklı iç denetim (TBB) Şirket Değerleme (TBB) Kambiyo işlemleri (TİB)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1969 / Ankara Evli, bir kız çocuk babası
Hakkında
1990 yılında Ankara Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye Bölümünü tamamlamıştır.
Toplamda 27 yıl Sigorta, Banka, Faktoring ve Finansal Kiralama sektöründe faaliyet gösteren kurumlarda mali analist, yetkili, müdür yardımcısı, müdür, grup başkanı ve genel müdür yardımcısı olarak görev yaptı.
1989-1992 yıllarında Halk Sigorta B tipi acentalık (aile işletmesi) deneyimi sonrasında 1992-1998 yıllarında Türkiye İş Bankası kredi tahsis, mali analiz ve risk izleme birimlerinde çeşitli yetkilerde, Adana, Gaziantep, Ankara, Kayseri, Eskişehir, Bolu, Düzce, Trabzon, Samsun ağırlıklı bölge ziyaretleri, otorize kurumsal müşteri ziyaretleri ve solo / konsolide raporları hazırlanması ve kredi komitelerine sunumu, Zincirlikuyu Şubesi krediler servis yöneticisi olarak ağırlıklı Koç Grubu vb. kurumsal müşterilerin ilişkileri yürütülmüştür.
1998-2000 yıllarında Finans Finansal Kiralama A.Ş. Krediler Bölüm Müdür Yrd. olarak leasing taleplerinin değerlendirilmesi, risk izleme faaliyetleri, sorunlu müşterilerin takip ve tahsilat yönetimi yapılmıştır.
2000-2017 yılları arasında GSD Grup bünyesinde Yatırım Bankası’nın kuruluş ve organizasyon süreçleri yürütülmüş, krediler, muhasebe, finansal raporlama, operasyon, iç denetim, risk yönetimi ve otomasyon yazılım süreçlerinin yönetimi ve koordinasyonu yapılmıştır. Ayrıca BDDK, SPK, MASAK, TCMB, TBB, TAPU KADASTRO, KKB ve RİSK MERKEZİ gibi kurumlarla olan ilişkilerin sevk ve idaresi, Basel 1,2 ve 3 adaptasyonları ve koordinasyonu yürütülmüştür.
Gene eşzamanlı olarak GSD Grup bünyesinde yeralan GSD FAKTORİNG ve TEKSTİL FİNANSAL KİRALAMA firmalarının krediler bölümlerinin yönetimi, kurum içi eğitim organizasyonları düzenlenmesi ve/veya eğitimlerin verilmesi, yasal takip süreçlerinde avukatların koordinasyonu yürütülmüştür. Ayrıca mali açıdan güçlük içindeki şirketlerin varlıklarının yönetimi konusunda da müşteri bazlı proje yönetimi yapılmıştır.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Banka, Faktoring, Finansal Kiralama mevzuatı
• Solo/konsolide mali analiz
• Alacak Riski Yönetimi
• Finansal Planlama, Analiz ve Raporlama (VUK, IFRS)
• Nakit Akış Yönetimi/Değerlendiril-mesi
• Finansal Risk Yönetimi
• Bütçeleme ve Bütçeleme Teknikleri
• TCMB, TBB, Basel, BDDK, TMSF raporlama yönetimi
• Risk Yönetim
• İç Kontrol Sistemleri
• Rating modellemesi
• Finansal Yeniden Yapılanma ve Borçlanma Yönetimi
• Şirket Değerleme ve satın alma süreç yönetimi
• Proje Finansmanı ve Finansal Fizibilite modellemesi
• Kambiyo işlemleri uzmanlığı
• Yalın Finansal organizasyon ve süreçler
• Aktivite bazlı maliyet ve karlılık
Özlem FINDIKOĞLU
Ünvan: Proje Yöneticisi
Eğitim: Ankara Atatürk Anadolu Lisesi Orta Doğu Teknik Üniversitesi- Endüstri Müh. – Lisans Orta Doğu Teknik Üniversitesi- Endüstri Müh. – Yüksek Lisans PMP sertifikası (2009’dan beri)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1970 / Ankara Evli, iki çocuk annesi
Hakkında
1992 yılında, ODTU Endüstri Mühendisliğini, 1996 yılında aynı okul ve bölümde yüksek lisansını tamamlamıştır. Tezi Kalite Yönetimi üzerinedir.
1992-2000 yılları arasında Ankara’da önde gelen savunma sanayi şirketlerinde sırasıyla Kalite Mühendisliği, Güvenilirlik Müdürlüğü ve Planlama Mühendisliği yapmıştır.
2000 yılından beri yerel ve yabancı çözümler üzerine, AR/GE, yazılım ve implementasyon projelerinde proje yöneticisi olarak çalışmaktadır. ERP, BPM, mobil çözümler, uzamsal çözümler, içerik yönetimi, sahtekarlıkla mücadele çözümleri çalıştığı alanlardan bazılarıdır.
Uzmanlık Alanları
- Çevik yöntemlerle ürün yönetimi, takım üyeliği
- Program ofis ve proje yönetim becerileri
- Liderlik, planlama ve koordinasyon kabiliyeti
- Analitik düşünme ve etkili problem çözme
- ERP süreç koordinatörlüğü
- Üretim, perakende, bankacılık, yerel yönetim, hizmet sektörlerinde tecrübe
- Yazılım geliştirme süreçlerine hakimiyet, TUBITAK, Avr. Topl. Projeleri tecrübesi
Saib ERGÖR
Ünvan: Kıdemli Danışman
Elektrik Yüksek Mühendisi (İTÜ)
İş yaşamı Otomotiv sektöründe Honda Türkiye’de başladı. Kalite, Üretim, Satın alma bölümlerinde mühendis olarak çalıştı. Bu süreçler içerisinde kalite analiz yöntemlerini kullanarak süreç iyileştirmeleri yapmak için problemlerin kök nedenlerini bulup çözüm üretti. Satın almanın bünyesinde olup, otomotivde kalite sistemi içinde yer alan ELV (End of Life Vehicle) sistemini kurup, tedarikçileri yönetti. Aynı zamanda fabrikanın üretiminde kullanılan tüm ölçüm ekipmanlarının kalibrasyon yönetim sistemini kurarak kontrollerini sağladı.
Otomotiv sektörünün yanı sıra, otomotiv yan sanayi, beyaz eşya, lojistik, petrol sektörlerinde orta ve üst düzey yöneticilikler yaptı. Bu görevlerde maliyet iyileştirme, satın alma ve tedarik zinciri yönetimi, servis yönetimi, bayiler yönetimi, iş geliştirme, tedarikçi denetleme, kalite sistem kurulumu konularında görev aldı.
Günümüz değişen teknolojiler ışığında Yeni ve Yenilenebilir Enerjiler konusunda çalışmalar yaptı ve en son çalıştığı firmada bu alanda danışmanlık hizmeti verdi.
Şu an gönüllülük esasına göre, İTÜ’deki öğrencilere mentorluk da yapmaktadır.
- Toplam Kalite Yönetimi
- İç Denetim Süreç ve Sistem Kurulması
- Tedarik Zinciri
- Satınalma
- Yalın Üretim
- Operasyonel Mükemmellik
- Kaizen
- 5 Neden Analizi
- FMEA – Risk Yönetimi
- MSA Ölçüm Sistemleri Analizi
- SPC İstatistiksel Proses Kontrol
- Problem Analiz – Çözme Yöntemleri
- SWOT Analizi
- Verimlilik Proje Yönetimi
- EFQM
- Zaman Yönetimi
- PUKÖ Çevrimi – Balık Kılçığı
Etkili Sunum Becerileri
Savaş ÇAKMAKÇI
Ünvan: Mali İşler Yöneticisi
Selami Güven ANTAL
Ünvan: Yönetim Kurulu Başkanı / Yönetim Danışmanı
Eğitim: İTÜ Endüstri Mühendisliği, Doğuş Üni. - İşletme Yönetimi Yüksek Lisans
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1963-ANKARA / Evli
Hakkında
Çalışma hayatına NASAŞ Alüminyum AŞ’de Bakım Planlama Mühendisi olarak başlamıştır. Kibar Holding’e bağlı bir kuruluş olan Assan Alüminyum AŞ’de 20 yıl boyunca Üretim yönetimi, fabrika organizasyon yönetimi, yönetim sistemlerinin kuruluşu ve yönetimi alanlarında görev almıştır. EFQM Yönetim Modelinin Kurulması ve Ulusal Kalite Başarı Ödülünün 2003 yılında Ulusal Kalite Kongresinde alınmasına koordinatörlük yapmıştır. TPM (Toplam Üretken Yönetim) Modelinin kurulması ve 2009 yılında Japonya’dan TPM Ödülü alınmasına koordinatörlük yapmıştır. İyileştirme takım çalışmalarının yönetilmesi ve saha uygulamalarında yer almış ve 2010 yılından itibaren, sektöründe sürekliliğe ve başarıya önem veren kuruluşlara operasyonel mükemmellik alanında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.
Sıfır Kaza, Sıfır Arıza ve Sıfır Kalite Kusuru sağlamayı mesleki misyonu olarak görmektedir. Organizasyon üretkenliğinin artırılması ve maliyetlerin düşürülmesi konularında danışmanlık yaptığı kuruluşların çalışanlarıyla, takım dayanışması yaklaşımıyla, sorunları ele almakta ve saha uygulamalarına destek olmaktadır. Metal, Gıda, Otomotiv ve Yan Sanayi, Tekstil, Mobilya, İnşaat, İlaç ve Sağlık Sektörü, kamu kuruluşlarında (Belediye, Valilik, Kaymakamlık ve İl Özel idaresi), Havacılık, Lojistik Sektörü kapsamında çok sayıda çalışma yapmış ve eğitim hizmetleri sunmuştur. Odak ilgi alanı insanların gelişimini sağlamak, saha uygulamalarıyla performansın artırılması, takım çalışması ve operasyonel mükemmellik ile kuruluşların kayıplarını önlemelerine, maliyetlerini düşürmelerine ve hedeflerini gerçekleşmelerine yardımcı olmaktır. 2010-2011 yılları arasında KalDer Yürütme Kurulu Üyeliği yapmıştır. 2010 ve 2014 yıllarında, Japonya’da çeşitli fabrikaları inceleme, kıyaslama fırsatı elde etmiş ve TEC (Toyota Engineering Corporation)- Nagoya’da eğitim almış ve workshop çalışmalarına katılmıştır.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
- Operasyonel Mükemmellik
- TPM
- Yalın Üretim Araçlarını Kullanmak
- 5S
- Süreç Yönetimi (Türkiye’de ilk kez Maki Gami Yöntemini Uygulamak)
- Kaynak Planlama
- Tedarik Zinciri Yönetimi
- Balanced Scorecard
- Yönetim Sistemleri (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 16949)
- Müşteri Memnuniyeti Standartlarının Oluşturulması
- Stratejik Planlama
- EFQM Mükemmellik Modeli
Selçuk VURAL
Ünvan: Kıdemli Yazılım Uzmanı
Eğitim: Tülay Başaran Anadolu Lisesi -İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi- Bilgisayar Müh.
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1992 / Samsun - Bekar
Hakkında
2016 yılında İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Lisans programını tamamlamıştır.
2013 yılında Work And Travel programına katılarak Amerika da Sidney şehrinde Pizza Hut şirketinde çalışmıştır.
2014 yılında T.C Başbakanlık Basın Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğünde (Yeni Adı: Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı) 1.5 ay staj yapmıştır.
2016 yılında Bilge Adam ve Çalışma ve Sosyal Bakanlığı’nın ortaklaşa düzenlediği Nitelikli Bilişim Uzmanı Yetiştirme (NBUY) Programına kursiyer olarak katılmış.NBUY Programında 6 ay süreyle Sql Server 2014, TFS, C# Programming, OOP, Ado.Net, Entity Framework (Db, Model, Code First), Solid & Design Pattern, Scrum, HTML5, Css, Js, Jquery, Ajax, Asp.Net Web Form, Asp.Net MVC konularında eğitim almış ve Microsoft tarafından verilen “Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3” serfikasını almıştır.
2017 yılı Ocak ayından 2018 yılının Ekim ayına kadar Orion Pos Sistemleri Ltd. Şti. şirketinde yazılım geliştirici olarak çalışmıştır. Bu süre zarfında hem masaüstü hem de mobil uygulamalar geliştirme fırsatı bulmuştur.
Uzmanlık Alanları
- Analitik düşünme ve etkili problem çözme
- İyi bir takım oyuncusu ve takım arkadaşları ile çabuk kaynaşma ve iyi iletişim kurma kabiliyeti.
- İyi derecede teknik beceri
- Teknolojik gelişmeleri yakından takip edip yeni projeler üretme yeteneği
Tamer TOK
Ünvan: Kıdemli Danışman
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1967 - Ankara / Evli
Eğitim: Koç Universitesi Yönetici Geliştirme Prg. (2008 – 2009)/MBA Gazi Universitesi Endüstriyel İlişkiler (1994-1995)/BS Ankara Universitesi Siyasal Bilgiler (1984-1988)
Hakkında
İK Yönetiminin tüm yönlerini yönlendirmede kapsamlı deneyim içeren performans odaklı ve başarılı profesyonel.
Organizasyonel değişimi ve performans gelişimini sağlayan temel verimlilik girişimlerinde başarılı proje yönetimi deneyimi.
Şirket stratejileri ile uyumluluğu sağlamak ve kurumsal ihtiyaçları karşılamak için politikalar ve prosedürler oluşturma ve yürütme deneyimi .
- İK Politikası, Prosedürleri ve Uygulaması
- İK Proje Yönetimi ve Uygulaması
- Yalın Yönetim ve Araçlar (TPM, Kaizen)
- İK'da Sürekli İyileştirme Süreci
- Çalışan İlişkileri ve Çalışan Markası
- Endüstriyel / Sendika İlişkileri Yönetimi
- İnsan Gücü Maliyeti ve Bütçe Yönetimi
- Organizasyonel Gelişim
- Çalışanların İşe Alınması, Elde Tutma ve Eğitim
- Yetenek Yönetimi
- Kurumsal İletişim
- Bordro Yönetimi, Ödül Programları
- Performans yönetimi
- Türk İş Kanunu Uygulaması
- Tedarikçi Yönetimi
İş Sağlığı ve Güvenliği
Uzmanlık Alanları
- Stratejik Vizyon ve Planlama
- Takım Oluşturma ve Yeteneği Geliştirme
- Çapraz fonksiyonel personel yönetimi
- Etkili İletişim
- İşbirliği ve ortaklık
- Kavramsal - Analitik düşünme
- Sorun Çözücü
- Hedefe Yönelik Finansal Detay
Temel AYGÜN
Ünvan: Kıdemli Danışman
Eğitim: Ordu Lisesi - İTÜ Uçak Müh. (Lisans) - GIT Aerospace Eng. - İTÜ, UUBF, Uzay Bilimleri (Doktora)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1964 / Ordu Evli, 2 Çocuklu
Hakkında
1985 yılında, İTÜ Uçak Mühendisliği Bölümü’nden lisans derecesini; 1988 yılında, Georgia Institute of Technology Aerospace Engineering bölümünden yüksek lisans; 1994 yılında, yine İTÜ Uçak ve Uzay Bilimleri Fakültesi’nden doktora derecesini aldı.
1988-1991 yılları arasında Anadolu Üniversitesi Sivil Havacılık Fakültesi’nde öğretim görevlisi olarak çalıştı.
1991-1994 yılları arasında TÜBİTAK MAM Uzay Bilimleri Bölümü’nde Uzaktan Algılama projelerinde araştırmacı olarak görev aldı.
1994-1996 yılları arasında İTÜ UUBF’de Yrd. Doç. ünvanıyla Sistem Dinamiği ve Kontrol dersleri verdi.
1996-2008 yılları arasında Pera Bilgisayar Sistemleri ve Danışmanlık Ltd. Şti. kurucu ortağı olarak Tekstil sektörüne yönelik yazılım, otomasyon ve entegrasyon sistemleri geliştirme, kurulum ve servis hizmetleri organizasyonunda yer aldı.
2008 yılından günümüze, MomentSoft Bilişim Hizmetleri A. Ş. kurucu ortağı olarak, özellikle Ambalaj sektörüne yönelik ERP, MES, BI, Dashboard çözümlerini içeren yazılım, otomasyon ve entegrasyon sistemleri geliştirme, kurulum ve servis hizmetleri organizasyonunda yer aldı.
Uzmanlık Alanları
- Endüstri 4.0
- Dijital Dönüşüm
- ERP Danışmanlığı
- Sistem Tasarım
- Sistem Analizi
- Projelendirme & Proje Yönetimi
- Sistemin Uygulamaya Alınması
- İş Geliştirme
- Müşteri & Tedarikçi İlişkileri
- Pazarlama
- Satış
- Satın Alma
- Mali İşler
- Bütçeleme
- Finansal Projeksiyon
- İnsan Kaynakları
Tülay ERCENK
Ünvan: Kıdemli Danışman
Eğitim: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler fakültesi Sosyoloji 3. Sınıf devam ediyor. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Lisans Üsküdar Ticaret Meslek Lisesi Muhasebe Bölümü
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1976 İstanbul Evli 2 çocuk annesi
Hakkında
2002 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Lisans programını tamamlamıştır. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi Sosyoloji Lisans programı 3. Sınıf öğrenciliği devam etmektedir.
Mart 2018-Eylül 2019 tarihleri arasında Akbank T.A.Ş. Üst Bostancı Şubesi nezdinde Birebir Bankacılık Yöneticisi olarak çalışmıştır.
Kasım 2000-Mart 2018 tarihleri arasında T. Garanti Bankası A.Ş. bünyesinde sırasıyla; Gise yetkilisi, Müşteri Hizmetleri Temsilcisi, Satış Yöneticisi ve Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak şube pazarlama ve operasyon süreçlerinde görev almıştır. Bu süreç içinde Yatırım Danışmanlığı ve Mortgage Danışmanlığı konusunda uzmanlaşma sağlamıştır. SPK 2.düzey ve SPK Türev Araçları sertifikaları kazanımı bu süreç içinde tamamlanmıştır.
Haziran 1993-eylül 1997 tarihleri arasında Gül Elektrik bünyesinde muhasebe elemanı görevini üstlenmiştir.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
- Müşteri İlişki yönetim ve iş takip sürecinde yüksek tecrübe
- Satış ve pazarlama teknikleri
- Liderlik, planlama ve koordinasyon kabiliyeti
- Analitik düşünme ve etkili problem çözme
- Proaktif Yaklaşım
- Etkili iletişim becerisi
- Sosyal farkındalık
Ülkem PEKGÜZEL
Ünvan: İş Danışmanı / Planlama
Zeynep Ebrar ÇELİKEL
Ünvan: Yazılım Uzmanı